Monday 4 June 2012

Process Of Collecting Money

--- Assalamu'alaikum ---


Annyeonghaseyo :D

how are you today?
i hope all of you fine today
jom, hari ni aku nak stroy mory sikit
maklumlah, lama tak menulis...bukannya apa, penyakit segan menebal dalam diri
hari ni aku nak cerita pasal apa?
haa...hari ni aku nak cerita pasal kumpul duit
untuk apa aku nak kumpul duit tu?
sebenarnya aku kumpul duit sebab nak beli album2 Mblaq
aku nak jadikan koleksi ^_^
kat bawah ni aku ada sertakan gambar album2 yang aku nak beli

Blaq Style Album



Y Album




Monalisa Album



Just Blaq Album



100% Ver Album



Your Luv Japanese Album



Baby U! Japanese Album



sekarang aku tengah kumpul duit nak beli album Blaq Style, Y and Monalisa
yang lain2 tu nanti aku akan usahakan kumpul duit lagi
aku dah order album ni


Mblaq Blaq% Ver Album


album ni ada 3 lagu tambahan daripada album 100% Ver
kiranya dalam album ni ada 8 lagu la sebab album 100% Ver ada 5 lagu
mungkin akan sampai dalam 7-10 Jun ni..hehe
i cant wait for that day
the photobook in this album also attractive... wink2 :D

sekarang ni baru keluar cerita yang aku nak cerita
aku rasa lega dapat cerita apa yang aku suka..baru best nak menulisnya kan?
apa yang aku rasa macam tu la, hehe
apapun ada satu benda aku tak beli lagi 
majalah Epop bulan Jun
bila nak beli tak tau lagi..tapi yang pasti memang aku akan beli
okey, sekarang cerita aku dah sampai ke penghujungnya

Annyeong hi gaseyo

- smile always :) -



No comments:

Post a Comment